baby, it's you

Godmorgon. Hur står det till? Med mig är jättemycket bättre, inte lika ont i huvudet och halsen längre. Men dock inte så frisk att jag kände att jag kunde gå till skolan än, men får se hur jag mår senare. Kanske kan träffa lite folk för det har jag inte gjort på tre dagar och jag känner verkligen hur skönt det skulle vara att prata av sig, haha. Jag kom i alla fall precis ut ur duschen och nu sitter jag och lyssnar på den här låten, mycket bra!

Nu ska jag ta på mig och sedan sätta på ett avsnitt av gossip girl. Ha det bra så länge, puss och kram.

här får ni se en bild jag tagit;

Om ni kollar på kategorin "bilder" så ser ni en bild då det också är dem här blommorna. Ja det är samma blommor fast olika årstider, sommar och höst! vilken tycker du är finast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0