i guess you will call me da king


Haha, satt och kolla igenom bloggen och insåg hur många bilder jag hade på mig själv, egosarah. Nejmen, det är ju faktiskt min blogg och då får det vara så tycker jag! Har ju vart hemma ett tag eftersom att vi slutade så tidigt idag, vilket var hur skönt som helst alltså. Gick jättebra på musiken idag också, kan lira gura till hela låten nu! Dock är den ju väldigt lätt, men jag är ju ganska duktig som lär mig från ingenting till hela låten på en timma.. Det måste ni ju erkänna ;) haha.
Aja, nu sitter jag här med myskläder och en toffs mitt på huvudet. Ska bara mysa ikväll, film maraton med godis och dricka. Hur nice som helst. Får bli en lite mer roande dag imorgon istället :) Emma, Julianna och Linda ska ha lite kalas för dem har fyllt år! Ha en nice dag/kväll så hörs vi lite senare.. Ehm, ah :D Det gör vi! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Fett nice din halsduk ser ut :D

2008-09-26 @ 16:43:59
Postat av: m'

haha, det var fett pinsamt och jag trodde jag skulle döda kärringen :O

2008-09-26 @ 16:46:04
URL: http://mmelchersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0