pictures of my life

Tjena bloggen! Jag vet att det är blir gaanska så mycket bilder nu och gaaanska så lite text, hoppas ni står ut!
Här är två bilder jag tänkte ni kunde få se. Två amatör bilder på en blomma och två träd, jag tänkte liksom inte när jag tog dem utan tog de bara så att ni kunde se ungefär hur bilderna blir.. Här är ett smakprov så att säga;




Ja, här ser ni ju! Dock är ju inte kvalitén den bästa eftersom jag minskade bilderna lite, men på ett ungefär. Gud va bilder ni kommer få här i bloggen ;D Den vita "ramen" på bilderna har jag satt dit själv, kommer nog köra på det.. Så att det blir mina bilder liksom, sen kommer en liten logga sitta på't också, blir nog skitnice!

Idag har jag vart sjuk hela dagen, men mådde en aning bättre på eftermiddagen, men nu har jag feber.. Ser inte ut som att det blir någon skola för mig imorgon utan jag får stanna hemma och kolla på gossip girl precis som idag. Mamma köpte ju hem massäck (matsäck) till mig som var till imorgon men den kan jag äta imorgon hemma istället då, mohaha.
Nej, nu ska jag sätta på ännu ett avsnitt av gossip girl, det är så bra! Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

fina bilder :)

2008-09-17 @ 22:47:26
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

sv: så lite så :) tack själv.

2008-09-17 @ 23:03:34
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0