sugar, ah honey honey

 
(klicka för större bild)

Hola guapas, på bilden ser ni min kiwi som jag smackade i mig förut, gud så gott det är!
Idag har det inte hänt mycket, mest kollat på gossip girl och sovit eftersom att jag är sjuk! Men jag mår sjukt (haha) mycket bättre nu, får se hur det blir med skolan imorn alltså. Om jag har orken liksom.
Om tio minuter börjar idol, wehey. Så det ska jag sitta och glo på i en timma sen blir det gossip girl igen om jag inte somna framför tvn vill säga, är helt trött nu. Men det visar sig alltså. Nu måste jag kilaaa, puss och kram.



Juste, skulle vara kul att ha några bilder från brölloppet. Så om det är någon av mina fina släktingar som har det får ni gärna skicka dem till min mejl :) saraankarstrand@hot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0