you can have whatever you like


Foto; Jag
Mmmmh, vad sugen man blir! Det var dem här cupcakesen som jag gjorde till mitt födelsedagsfirande. Erkänn att du bli sugen? ;)

Idag har vi bara en jättekort och skön dag i skolan. Vi har musik;
musik - vi jobbar med en låt som vi ska sjunga och spela gitarr till enskilt. Jag har Avril Lavigne - Knocking on heavens door
Bild -  man typ sover, haha! Nejmen, den är soft och vi har soft lärare.
Skoljogg - springa, springa, springa.

Japp, sen slutar vi. Skönt va? Nu ska jag kleta på mascara och sedan ta på mig min mysiga halsduk! I luv it.
Emma eller någon får fota dagens outfit sen om jag inte gör det själv. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0