you wanna talk about mama's?

Hej på er.
Idag har vart en hemsk dag, jag skojar inte! Eller den var bra till en början, vi hade musik och bild. Fasiken va kul det va :) Men sen kom det som förstörde min dag. Ni vet ju hur mycket myggor det är ute nu? Eller i alla fall i Katrineholm, har aldrig vart med om så mycket mygg.. Men i alla fall, klassen åkte ut till skogen med buss för orientering(?) på gympalektionen, en blöt skog, massa mygg och lite regn.. Låter det roande? Herregud vad jobbigt det var! Och endel gick med kortärmat och shorts, undra hur mycket myggbett dem fick.. Jag har i alla fall ett tretio tal på benen och fötterna.

För att komma ifrån klagandet lite så när jag kom hem städade jag mitt rum, dammsög och allt.. Jag kan faktiskt vara duktig ibland ;) Men för mödan fick jag en stor godispåse av mamma, haha! Senare ska jag träffa Emma och vi ska ha en myskväll, med massa onyttigheter. Först ska vi ut och äta på stadsparken och sen hem till mig och kolla film.. Bland annat white chicks som jag sett fyra dagar i rad nu ;) haha. (rubriken är från white chicks)
Menmen, ha en trevlig kväll oavsett om ni ska vara hemma och chilla eller ute och parta! haha, puss och kram.

En till bild;

På bilden; (med början längst bort) Julianna, Jag och Emma
Fotograf; Emma, fast självutlösarn då
Redigering; En liten redigering av mig

Kommentarer
Postat av: Moa

Häftig bild, hoppas du haft en bra fredag! :D

2008-09-05 @ 21:40:09
URL: http://moae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0