nollnio.nollsju.fjorton


Igår; Träffade Emma, kollade på skor. Chillade på hennes balle där vi drack fruktsoda, solade och målade naglar. Sov hos henne!

Hej på er! Hann inte blogga så mycket mer igår så ni fick en liten kortfattning där uppe. Idag har jag inte gjort mer än att gått från ena änden stan till andra med skor som jag fått skavsår av. Ätit världens godaste paj. Ätit smultron och ja, nu ligger jag i sängen med Lillen som sällskap. Ska nog ställa mig i duschen snart och tvätta mitt ovanligt skitiga hår. Usch!
 
Ikväll blir det att träffa Emma igen, säkert några fler. Ska försöka ta med kameran, för jag har verkligen inga bilder att visa nu för tiden. Så tråkigt! Men snart åker jag till stockholm för shopping, då lär det bli lite bilder. Och sen åker ju jag och Emma till öland i fyra nätter/fem dagar - fota! fota! fota! När vi kommer hem därifrån blir det vila en kväll sen tar vi tåget upp till stockholm och chillar, går på the voice och slaggar där. Grymt kul! Och en hel vecka borta från katrineholm med sin vän är ju inte fyskam. Åh, va kul vi ska ha!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh roligt med Stockholm och framför allt Öland! :)

2009-07-14 @ 18:42:49
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Vilken härlig tavla, sommar :D

2009-07-14 @ 19:03:59
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja visst är dem :)

2009-07-14 @ 20:25:24
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0