nollnio.nollsju.nollsju

Bilder från Felix stuga



Inte för att bilderna har något med texten att göra men - Hejsan! Ursäkta för den dåliga uppdateringen, mina dagar består nu mest av att vara uppe hela nätterna och sova bort hela dagarna... Men hey? det är ju sommarlov.
Idag så kommer min saknade vän Sandra hem, hon har vart i Italien i tre veckor och är en av mina närmaste så ni kan ju ana vad jag har saknat henne :D Men nu är hon hemma, hihi. Ska träffa henne och Emma sen, vad vi ska göra vet jag inte men jag vet att jag ska sluta skriva detta ointressanta inlägget och ta fram guran nu i alla fall, har spelat lite dem senaste dagarna hemma hos Marcus(han är med i ett band) så nu har det intresset hittat fram igen, great!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Första bilden var fin! :)

ungefär som dig Sarah <3

2009-07-07 @ 20:18:49
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Jenny

bilderna är superfina!

2009-07-07 @ 23:08:56
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0