nollnio.nollsju.sexton

Bildbrist

Hej grappar. Va lat jag har vart idag, har inte ens kommit in i duschen än. Vaknade hemma hos Emma runt två ungefär, då käkade vi frukost och kollade på the hills. Sen skulle Emma till norrköping med sin far och dem skulle åka motorcykel så jag stannade kvar och kollade när hon tog på sig alla läderkläder. Hahaha, det såg så himla kul ut. Gick i alla fall hem sen och svettades som en gris, att gå väldigt långt i långbyxor och en blus med tre kvartsärmar i den hettan var ju inte så nice. Men hem kom jag och då bänkade jag mig framför tvn och kollade på "vi hade i alla fall tur med vädret - igen". Men jag ska väll dra tummen ur och hoppa in i duschen snart, blir Emma ikväll igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Så bra!

Jo tack, det är toppen här också ;D

2009-07-16 @ 21:52:50
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Rosita

Lät som en bra dag ju! :)

2009-07-17 @ 18:21:35
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0