wardrobe

Puuuuh, sen klockan ett ungefär har jag städat mitt rum. Nu blev jag klar! Jag städade och rensade garderoben också och insåg att jag har på tok för mycket skor(eller, nej det kan man ju inte ha) och på tok för mycket kläder, så jag slängde in hälften till förådet vi har på nedervåningen. Lite tunnare, men lite snyggare garderob har jag nu. Check it out!




Åh, glömde bort att jag har typ hälften av kläderna i tvätten också... Dem låg innan på golvet i mitt rum - min andra garderob, hehe. Får kolla igenom det också och se om det ska in eller ut. Nu ska jag duscha och äta, sen fota det där jag lovade för ett tag sen..... Kanske ska hinna med att andas också. Hörs senare, puss på kramen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks:)

2009-07-09 @ 16:36:30
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: Johanna

SHIT sarah!!! Byta garderob?! :o :o <3

2009-07-10 @ 12:11:34
URL: http://supersillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0