nollnio.nollsex.tjugoåtta



Godmorgon sötgötar. Har redan vart vaken en timma och solat, härligt! Igår gick jag ut på eftermiddagen någon gång för att gå hem till Felix där Linus och Hampus även var. Påvägen mötte jag Emma, så vi hade sällskap tillsammans dit. Vi chillade med dem hela kvällen, käkade ute och ja, njöt av sommaren. Jag kom väll hem runt halv ett på natten och jag gick hem i shorts, en puffig skjorta och gladiatorsandaler utan att frysa, sånt uppskattas ju väldigt mycket från min sida. Dock är jag några fler myggbett rikare. Nu ska jag ut och sola för att vänta på att Emma ska vakna så vi kan dra till ICA och köpa jordisar. Vi ska till stranden idag. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Lät verkligen som du har haft det riktigt bra i helgen Sarah :) härligt!

2009-06-28 @ 11:47:35
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Jenny

gillar bilderna (:

2009-06-28 @ 18:32:09
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0