nollnio.nollsex.tjugosju

Båttur i småland

Godmorgon. Fick lite panik när jag vaknade vid tolv och det var så fint väder, men jag kom ju inte hem förrän klockan fyra på morgonen så jag var värd den där sömnen. Var ju som sagt i Felix stuga som ligger i djulönäset med några vänner, jättefräsh lya! Vi badade i sjön, badade bubbelbad eller ja - Jag, Felix, Linus och Hampus badade. Vi kollade på fotbollen(fasiken, sverige!) och hade allmänt trevligt bara. Nice!

Nu ska jag ut och sola baksidan av kroppen, från att igår ha vart kritvit på hela kroppen blev jag röd som en kräfta på eftermiddagen men det har sakta men säkert börja lagt sig och nu är jag riktigt brun. Men på ryggen och bakbenen är jag fortfarande kritvit, haha snyggt. Senare idag kommer det några vänner hit och badar i poolen. Skön dag, alltså. Vad ska ni göra? Puss! 

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jodå, så bra så..händer hos dig då`?

2009-06-27 @ 12:50:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Frida

vilka härliga bilder!

2009-06-27 @ 16:41:24
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0