pusspusspusspusspusspusspuss


Det var meningen att jag skulle göra ett inlägg med lite sköna låtar. Men på något sätt har min länkknapp slutat fungera, så det kommer inte upp en liten ruta som man kan klistra in koden i. Stora youtube rutor eller en massa synliga koder vill jag inte lägga in, så det får bli ett tråkigt inlägg för att bara... Ja, meddela läget. Jag har precis fixat mig och det regnar ute, så jag lockade håret för det skulle ändå bli lockigt när jag går ut sen, eller mer ful-lockigt och det gillar vi inte. Ska dra till Kangas snart, hörs kanske där. Puss och kram, syns på stan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Puss på dig sötnos!

skönt o höra att det inte bara är jag som har hårproblem.. hehe <3 ha skönaste kvällen

2009-06-06 @ 19:48:09
URL: http://supersillman.blogg.se/
Postat av: Frida

naw, sötastesötaste sarah på bilden^^,

2009-06-06 @ 20:09:35
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0