fifa-kväll

Godmorgon bloggen! :)
Är uppe tidigt idag med tanke på att Julianna drog till Stockholm ganska nyligen och jag kunde inte somna om. Så jag har kollat på andra halvan av idol 2009 som vi missade igår och käkat godis till frukost. Är de lördag, så är de! Hade de väldigt skönt igår i alla fall, åt tacos och en massa gottis med Julianna och sedan fick vi besök av saknade Felix, och Emilia. Dem joinade oss med vårat gottis-ätande och kollade på film.

Idag är det som sagt lördag och nu på dagen har jag inte en aning om vad jag ska göra, träna kanske? Låter ju väldigt skönt måste jag säga. Sen ikväll bär det av till Vingåker i alla fall, fifa-kväll hemma hos Kim med Julianna och Rickard, grymt kul ju! Haha :D Vi hörs senare, ska ta ett bad i bubbelpoolen nu hade jag tänkt! Puss och kram.


Foto; Emma! Jag och Julianna i september förra året.
Har absolut inga bilder att visa längre, så en fotorunda idag kanske är en bra idé?

Föresten, vem är sköningen som kommenterade inlägget under? Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh, härlig dag :)

2009-10-03 @ 11:43:15
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0