sjukling

Hello guys. Jag har i stort sätt legat i sängen hela tiden sen klockan halv tolv på dagen i onsdags då när jag kom hem från skolan totaldäckade i sängen med tretionio graders feber, ont i hela kroppen, kunde inte svälja för att mina halsmandlar var svullna och jag var tokfrusen. Så det är vad jag har gjort i tre dygn, legat i sängen. Inte har jag ätit mer än en halv hamburgare, lite choklad och en påse halstabletter heller och jag som i vanligafall är storätarn och äter frukost-mellanmål-lunch-mellanmål-middag-kvällsmål. Hahaha, sarah <3 mat! Men inte bara har jag sovit, jag har kollat klart på första säsongen av true blood också. Sjukt j*vla bra. Ni borde kolla om ni inte har gjort det. :D Idag är det samma sak som står på schemat, ligga i sängen och kolla på true blood och mår jag bättre ikväll så kommer Julianna hit och gör mig sällskap. Helt galet vad sällskapssjuk man blir när man är sjuk.

... Nu ska jag sluta klaga och det var skitspännande när jag pausade true blood avsnittet för att skriva, så ska fortsätta kolla nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0