stockholm

Hejsan! Var ju ett tag sen, jaaaa. Har bara gått i skolan och umgåtts med mina vänner, färgat mitt, juliannas och emmas hår. Samt slog Sandra på stort igår och hade party, grymt kul hade jag. Tack Sandrie. Klockan halv åtta idag så gick jag upp för att duscha och fixa till mig lite. Satan vad trött jag var! Men, det gick bra ändå eftersom vi, jag och Julianna, skulle till stockholm och det är vad vi är just nu. I Juliannas lägenhet sitter vi och kollar på Andra Avenyn, har precis ätit hamburgare och snart ska vi in till stan och ta en fika med Kim och Rickard. Mysigt!

Dum som jag är så glömde jag kameran. Julianna också. Och har inga bilder på Juliannas dator. Tråkigt tråkigt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0