wild dances


Tjahooo! Sitter i min säng just nu och lyssnar på Ruslana - Wild Dances. Hahaha. Så bra!
Skolan idag har vart soft, jag och Josefine redovisade på morgonen och sen har vi i stort sett bara glidit i skolan. Haft lite engelska och idrott, vilket är en av anledningarna till att jag lyssnar på låten som jag sa. Vi hade den på idrotten när vi hade cirkelträning som förövrigt var hur jobbigt som helst.

Idag ska jag inte göra så mycket, blir väl kvar här framför datorn ända tills jag ska gymma med Emma ikväll antar jag. Men det är skönt det också... Lite plugg kanske jag hinner med. Engelska och matte står på schemat. Måste läsa också... Åh, va jobbigt de blev nu!

Nej hörni, nu ska jag fortsätta att dansa för mig själv. Blir ju på ett jädra danshumör när man hör låten! ;) Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0