one eye


Hej bloggen! Och alla ni som läser! Såg att jag fått några frågor om filmen "flickan som lekte med elden" var bra och ja, det var den ju såklart.. Men väldigt lam också. Har ni sett första och tyckte om den så kommer ni tycka om den här också :)

Idag är det fredag och jag kom hem från skolan till ett nystädat och nymöblerat rum, tack mami! Vardagsrummet var också nymöblerat... Nymöblerat, säger man så? Aja, fint blev det i alla fall! Vad som händer ikväll vet jag inte än, ska i alla fall träna med Julianna och kanske Andreas. Var på gymmet i två timmar igår och jag hade mer kondition än vad jag trodde, haha. Körde både kondition och styrka då. Kulkulkul. Äntligen igång!

Nu ska jag fortsätta äta min goda pasta... någonting och ladda upp bilder till framkallning, 54 bilder kommer hem till mig om några dagar. Mycket fint, mycket fint. Vi hörs senare, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Jennsan

härligt med lite träning :)

2009-09-25 @ 16:17:49
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Bextra

Bra blogg! Är du intresserad av ett länkbyte? Asså att jag länkar dig och du länkar mig? I.s.f. kontakta mig på:



[email protected]

2009-09-26 @ 20:28:15
URL: http://bextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0